onsdag 5 januari 2011

Välkommna

Välkommna till en ny blogg. ett nytt år och nya tag.
Jag är bara en av flera tusen som tog löftet om att fixa beach 2011. Och en av flera tusen träningsbloggar. Och inte ute efter att toppa någon lista utan detta är helt och hållet som en dagbok för mig själv. Och vill ni läsa detta så får ni gärna göra det.
Kommer ploppa upp lite tips och bra idéer. Jag har ju ändå läst dans och anatomi. Samt näringslära. Och har inriktat mig som kock på nyttig mat.

Jag jobbar just nu som bartender på en krog i majorna som heter Old Town och såfort min lön har stadgat sig och ekonomin är i balans så ska jag skaffa mig ett träningskort på Life. Där min kompis just nu tränar. Och detta är en tjej som jag vet att jag tränar hårt med. Vi är superduktiga på att pusha varandra hårt eftersom vi känner varandra så väl.

Jag är jättepeppad på att köra igång kroppen igen.
Och mycket väl medveten om att jag kan tjuvstarta själv med att träna här hemma. Men jag är så otroligt dålig på att träna hemma. Jag fungerar så mycket bättre på ett gym med folk omkring mig.

Ikväll ska Lisa (min vän som tränar på Life) och jag ha en tjejkväll där vi ska planera ihop hur vi tränar.
Det som är det bästa är att både jag och Lisa har kvälls/natt jobb så vi har ju hela dagarna på oss att pumpa :)

Och somsagt om ni vill läsa får ni hemskt gärna göra det och vill ni inte behöver ni inte.

Här nedan kommer två bilder tagna i Juli 2010. Och större skillnad är det nog inte riktigt. Kanske något kilo mer. Men också starkare armar efter alla tunga ölfat och diskbackar jag burit.

Untill Next time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar