lördag 15 januari 2011

Upptagen

Har inte riktigt haft tid att blogga då jag jobbat och jobbat och jobbat. Har knappt tid nu ska vara på jobbet om 15 min. Som tur är tar det bara 3 minuter härifrån Rickie.

Ptja. Senaste nytt är väl att jag har jobbat somsagt. Sen har jag varit på vårdcentralen eftersom jag aldrig blev av med huvudvärken. 6 dagar var jag inne på. Det visade sig vara en slags infektion i slemhinnorna då jag försökt lägga ner mitt beroende av otrivin nässpray. Jag fick en Kortison spray utskriven och köpte på mig Panodil Zapp och klarade hela dagen på jobbet igår utan huvudvärk. Och det var så otroligt befriande. Och det får bli ett par gram panodil idag med för idag ska jag köra 11timmars pass på jobbet.
Vi har nämligen trubadurkväll ikväll. Två killar ska spela lite mysiga covers på restaurangen och vi är totalt fullbokade. Men det ska bli riktigt roligt.

Men nu måste jag börja knalla mot jobbet.
Tjofräs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar