tisdag 11 januari 2011

Besviken

Just nu flödar besvikelsen över mig. Jag hade tydligen gått upp och sjukanmält mig imorse och jag var så trött att jag inte minns det.
Nog för att jag inte trivs i skolan. Men blev otroligt besviken på mig själv eftersom jag måste köra vidare nu det sista. Ska inte låta en något som trötthet eller gnällia surfittor i klassen ta över mina betyg.

Nog om gnäll. Jag hade glömt av hur kraftig träningsvärk man får om man glömmer att stretcha.

Inatt drömde jag att jag var på maxi med mamma. Försökte komma in i en balettklass som tydligen bodde på Maxi. Och mitt sätt att försöka imponera på dom var att sitta och stretcha.

Sedan självklart drömmar där man blir jagad. Jag förstår inte varför jag drömmer dessa så ofta.
Nåväl. Idag ska min pojkvän komma hit och vi ska möblera om här. Har suttit i två veckor och försökt komma på hur jag ska göra. Men nu tror jag att jag har det.
Ska bara måla ner det.

Sedan när jag får lite tid över så ska jag skriva den omtalade vikt och träningshistorian. Ev. Försöka hitta lite bilder också som matchar tiden.

Anyhow. Tillsvidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar