onsdag 12 januari 2011

onskefullt

Ibland får jag raseriutbrott på min kropp.
En sådan dag är det idag.
Jag är inne på min fjärde dag med spänningshuvudvärk.
Jag tänker inte missa mer skola. Speciellt inte när det är 5 skoldagar kvar.
Men jag ser inte fram emot det idag. Huvudvärken plus träningsvärken skapar ett hemskt tråkigt humör.
Sen behövde Johanna på jobbet ledigt imorgon så jag ska hoppa in för henne. Det betyder skola mellan halv 9 och 15.00 på dagen. Sedan jobb 16:00 till 23:00. Sedan fredag 16:00 till 00:00 Sedan lördag 13:00 till 00:00. Jag kommer vara helt död på söndag. Och sedan jobba igen måndag. Skola tisdag, onsdag och torsdag Sedan är det avslutning i skolan på fredag. Och direkt efter det drar jag och jobbar.
Men då är skolan klar iallafall.
Då kan jag lägga fokus på att jobba och tjäna pengar som jag ska. Och då får jag även råd till träningskort :)

Men nu ska jag knalla iväg till skolan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar