måndag 10 januari 2011

En bra dag

En dålig dag i skolan. Där man konstant känner tröttheten på sin klass och själva skolgången.
Det ska bli skönt att köra igång på riktigt i yrket. Vilket jag ju nästan redan gjort. Men att också slippa tänka på prov, inlämningar osv.

Idag på gymmet gick det jättebra. Jag och Lisa körde mest fokus på Mage, Men även armar och bröst. Sedan var det mest att gå runt och testa maskinerna för att lära känna gymmet lite. Och självklart en 10 minutare på löpbandet. Mer än så han vi inte eftersom Lisa skulle iväg till jobbet. Men det var ett mycket bra gym med bra maskiner och mycket att välja på, samt mycket trevlig personal.
Ser hemskt mycket fram emot att börja gymma där regelbundet.

Imorgon är det skola igen till 3. Och sedan ska vi äta middag med klassen på kvällen. Vet inte riktigt om jag har lust med det faktiskt. Det enda som lockar är en god trerättersmiddag utan att behöva betala. Men det är det enda.
Nu ska jag kura ner mig i sängen så jag är pigg imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar