torsdag 20 januari 2011

opepp

Vart kom denna opeppen ifrån. Brukar bli sådär härjande pepp innan våren. Men nu har jag inte lust med någonting helt plötsligt.
Vi hade cocktailbaren och jag blev otroligt besviken på allt.. alla.. Det var bara sån skitig stämmning. Och det säger jag inte att det är alla andras fel. Jag gjorde det till en dålig stämmning. För mig iallafall.
Sedan var jag ett ashål och dumpade klassen och skolkade ifrån städningen efter cocktailbaren. Och gick ut på krogen. Hade egentligen inte speciellt kul alls.
Jag vet inte varför allt helt plötsligt är tråkigt.
Jag ska ha mitt avslutningsprov idag och vi får ha olika temadukningar. Och jag har inte ens haft någon pepp att komma på något speciellt roligt. Har köpt lite snygg ståltråd och några fula hjärtan att ha runt servetten eller menyn.
Och det är sista skolan idag. Jag borde vara glad och peppad att slippa skolan osv. Men helt plötsligt bryr jag mig om.... inget.. vart fan kommer det ifrån?

Jag vill ha vårglädjen. Peppen över min födelsedag som kommer snart.
Lyckan att vara färdigutbildad om 1 dag. Glädjen att ha ett jobb.

Men jag är inte glad alls just nu.
Bara sur och gnällig...
Vill ta mig ut ur det.

1 kommentar:

  1. post-graduation-depression! inför/efter stora förändringar kan det bli så, eller bara när förändringar sker i största allmänhet. naturlisch ;)

    SvaraRadera