onsdag 26 januari 2011

ja!

Jag tror jag har fått ett förskott på vårpeppen. Jag är mycket gladare och piggare nu för tiden när skolan är över och jag bara fokuserar på jobb och vänner.

Jag har precis betalat mina räkningar och har en lyxig summa pengar kvar på kontot ändå (lyxigt för mig som varit arbetslös i nästan 3 år) Känns helt underbart att ha jobb och säker inkomst varje månad. Tjoho!

Ikväll så firar jag och min älskade pojkvän ett halvår ihop.
Det känns som sjukt mycket längre vi har varit tillsammans. Men det beror nog på att vi har kännt varandra sen vi var säkert 15-16 år. Men blev officiellt tillsammans för ½ år sedan :)
Det ska firas med god mat. Och därefter gott vin i goda vänners sällskap.

Maten idag blir löfbiff och färsk pasta med en god sås till samt sallad.
Och dryck är ett halvtorrt vitt vin som heter Tre apor. Samt en flaska Martini Asti och så har jag även köpt en flaska Likör 43 att blanda gott med. Ska ju självklart inte dricka upp detta på en kväll. Men lite lyxigt ska det ju vara.

Nu ska jag städa lite lätt här hemma inför kvällen och göra iordning alla ljus osv till mysstämmningen :)

Hoppas alla andra mår lika bra som jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar